- Anoniem21 juli 2018 om 01:38
Hallo
Ik zit sinds een drietal weken met een lastig probleem. Normaal gezien heb ik nooit last tijdens de seks maar drie weken geleden begon mijn perineum en kleine/grote schaamlippen op te zwellen na de seks. Vooral mijn perineum zwol heftig op. Opnieuw seks hebben een paar uur erna ging gewoonweg niet omdat penetratie te veel zeer deed (was een erg branderig gevoel). Ik heb het dan gewoon zo gelaten en verder niet veel last meer van gehad. Plassen ging prima en zolang er geen penetratie was was het ook niet erg branderig. Helemaal weggetrokken na ongeveer 2-3 dagen. Nu drie weken later had ik me eens gevingerd omdat ik dacht dat alle problemen weg waren maar na nog geen minuut zwol mijn perineum alweer op. Iemand die me kan helpen? Ik weet echt niet wat er aan de hand is. (Een soa is het niet want ik heb me laten testen)3 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 juli 2018 om 01:57Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. ga me de klacht naar de huisarts
ReagerenAnoniem21 juli 2018 om 02:06Ja hoor dit ben ik sowieso van plan maar de komende twee weken zal ik niet naar een arts kunnen en ik maak me wel zorgen. Daarmee dat ik het hier al plaatste. Misschien dat iemand eens iets gelijkaardigs heeft gehad of een idee zou hebben wat het is.
ReagerenJohn (moderator)
21 juli 2018 om 09:42Misschien dat er nog iemand reageert met eigen ervaring
Reageren