Vaginale stank

Goedemiddag,
    Sinds een paar maanden heb ik enorme last van een stinkende vagina. Ik heb hier veel over opgezocht en dingen ondernomen, zo heb ik een soa test gedaan hier kwam niks uit. Ook heb ik een pil vaginaal ingebracht tegen schimmelinfectie. Ook dit werkte niet. Het is echt een zure vislucht. Ik ruik het continu. Heb ook erger last van afscheiding. Als ik aan het werk ben ruik ik het gewoon en ben erg bang dat andere het ook ruiken. Ook belemmerd dit mijn sexleven. Kan iemand mij vertellen wat dit zou kunnen zijn? Ik gebruik sinds een paar maanden ook regelmatig MDMA (elke weekend of om het weekend) nou zei mijn collega dat die lucht hierdoor komt, kan dit? Of zie ik iets over het hoofd?

Reageren

Je zou een bacteriële infectie kunnen hebben. Ga met de klachten naar de huisarts en laat een uitstrijkje maken. Of de MDMA de oorzaak is kan ik zo niet zeggen. Maar daar kun je zelf natuurlijk makkelijk achter komen.

Reageren

Drugs kunnen wel een boel ontregelen in je lichaam en zorgen voor tekorten aan diverse vitaminen, mineralen en andere stoffen in je lichaam. Eventueel pilgebruik verandert het vaginale milieu, wat ook klachten kan geven. Hormonale anticonceptie zorgt ook voor de onttrekking van vitaminen en mineralen aan je lichaam. Verder is het zo dat bij drugsgebruik sprake is van alcohol, minder gezonde hap en onregelmatig leven.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Vaginale stank

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe