Zoeken Vraag het forum

candida

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

hallo allemaal heb een klein vraag ik ben in de week ziek geworden en heb door een antibiotica candida gehad ma we hebben het optijd gezien en behandeld nu ik ga binnen paar dagen naar mijn vriend en mijn ma zegt da zelfs als het in de mond is ik het kan overdragen aan men vriend bij sex is het waar want ik wil geen risicos nemen da hij het krijgt .

alvast bedankt

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je dan candida in je mond?

Reageren
    Anoniem
    1. <b>Heb een allergische reactie eigenlijk gehad op een antibiotica en dan krijg ik zon wit klein bolleke in men mond ma was op tijd gestopt en zijn mama zegt dA da een soort schimmel is begin me af te vragen of da waar is </b>
    Reageren
    John (moderator)

Daar krijg je in de regel toch wat meer klachten van

Reageren
    Anoniem

<b>Dus eigenlijk is het niks? Dan moet ik me geen zorgen maken</b>

Reageren
    John (moderator)

Ik denk het niet

Reageren
    Anoniem

danku tandor 

Reageren
Reageer op: candida
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.