- anoniemmaa11 april 2017 om 14:14
ik zou gister voor het eerst seks hebben met me vriend en toen we het probeerde paste zijn penis er maar een stukje in en ik was die dag daarvoor ook nog ongesteld maar niet meer zo erg en gister ochtend helemaal niet meer maar nadat zijn penis er een stukje in was gegaan en ik thuis kwam had ik opeens weer bloed maar voor dat ik naar me vriendje toe ging had ik ook een heel klein beetje maar nadat ik weg was gegaan bij hem werd het opeens veel meer en vandaag ook en heb buikpijn en ik slikte de pil ook in de ochtend en was hem gister vergeten en vandaag weer ik weer echt niet of het ongesteltheids bloed is of omdat me maagdenvlies is gebroken wie kan je me helpen?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 april 2017 om 14:26Alle twee zijn mogelijk…moeilijk om die vraag zo te beantwoorden
Reagerenanoniemmaa11 april 2017 om 14:42ik was vorige week woensdag ongesteld geworden en blijf het meestal maar 4/5 dagen, en zondag middag had ik een klein beetje bloed verloren en die avond dat ik ging slapen tot de volgende ochtend helemaal niks meer. en ik slikte vanaf woensdag de pil weer na een lange tijd omdat ik hem onregelmatig nam, ik slikte hem tot zondag ochtend goed, maar maandag was ik hem vergeten en die dag was ik niet meer ongesteld en die dag had ik ook seks met me vriend.. dus ligt het dan aan de pil of is het maagdenvlies wel gebroken en als het het maagdenvlies is hoelang ga ik dan nog bloed blijven krijgen?
ReagerenJohn (moderator)
11 april 2017 om 15:12Beide zijn mogelijk. Hoelang het duurt? Geen idee. Â die vraag kan niemand je zo beantwoorden
Ik begrijp, dat je op de eerste dag van je menstruatie weer met de pil was begonnen. Niet handig om ze dan enkele dagen later te vergeten. Als je de pil in de eerste week van de strip vergeet, is er wel risico op zwangerschap, als je de vergeten pil niet alsnog binnen 12 uur inneemt. Je bent de pil dus gisteren vergeten als ik het goed begrijp en hebt vanochtend niet alsnog de pil ingenomen die je vergeten was. In dat geval raad ik je dan aan  om de Morning After Pil te gebruiken en wel vandaag nog z.s.m..
Verder moet je er dan ook rekening mee houden, dat de pil tot na de volgende stopweek niet meer betrouwbaar is. Â je moet wel gewoon verder gaan met de strip.
Reagerenanoniemmaa11 april 2017 om 15:57me vriend had de condoom om gedaan en toen probeerde hij zijn penis er in te krijgen, maar het lukte niet na lang proberen was zijn penis weer slap.. dus pijpte ik hem zodat die weer een stijve kreeg, en toen probeerde we het weer en kwam zijn eikel er wel in en toen stopte we omdat het pijn deed. maar toen die het condoom eraf wou halen zei die dat die was gescheurd… en ik weet niet of die was klaar gekomen toen ik hem had gepijpt maar zowel heb ik dan kans om zwanger te zijn omdat ze eikel in mijn vagina was gegaan en het condoom al gescheurd was?
ReagerenJohn (moderator)
11 april 2017 om 17:21Denk je dat je niet gemerkt zou hebben als die in je mond was klaargekomen? En hij zal dat zelf toch ook wel weten?
Als jullie niet zeker weten of die is klaargekomen raad ik je aan om z.s.m. de morning after pil te halen.
Reagerenanoooo24 juli 2018 om 22:50ik had zin om met een dildo te spelen dus ik ging de achterkant van een borstel gebruiken en was mooi rond dus ik dacht dat kan wel maar de dag derna of twee dagen was er veel bloed ik was nog niet ongesteld maar ik zei dus tegen mijn moeder mam ben ik ongesteld maar nu ben ik dis vang dat jet mijn maagdenvlies was he duurde trouwens wel bijna twee weken ben ik nou ongesteld of was het het maagdenvlies het is nu vier maanden later en nog niet ongesteld geweest dus ik weet het niet help me plsss
ReagerenJohn (moderator)
25 juli 2018 om 02:05Dat zal dan toch je menstruatie zijn geweest.
Reageren