Zoeken Vraag het forum

Beetje bloed na seks maar al ontmaagd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoihoi,
    Ik heb even een vraagje en vraag me af of iemand misschien een oorzaak weet. Gister heb ik 2x seks gehad met mijn vriend. Ik was gewoon nat genoeg, en had zo verder tijdens hetvrijen ook geen pijn. Later wilde we n ander standje proberen en toen zagen we dat er bloed op t bed lag.. ook zat het bij de ingang van mn vagina en tussen mn billen. Mijn vagina en schaamlippen voelde na de seks ook heel geirriteerd aan, heel droog en opgezwollen schaamlippen en als ik er maar eventjes aankwam daaronder prikkelden het al. Ik ben al lang ontmaagd, dus hierdoor kan het al zeker niet komen. Verder heb ik donderdag mijn laatste pil geslikt, maar door omstandigheden heb ik toen een nieuwe strip gepakt en slik ik de pil nu door. Later op die avond ben ik naar de wc gegaan en ook hier zat er weer bloed bij en vanacht ook nog een beetje. Weet iemand misschien waardoor het is kunnen gaan bloeden? Liefs anoniem

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Er zijn 2 mogelijkheden.
    1. een contactbloeding. Het zou kunnen zijn dat er een wondje is ontstaan omdat de seks misschien iets te ruw was. Dat je schaamlippen en vagina iets geïrriteerd waren, kan door 2x seks wel ontstaan. Dat gebeurd wel eens vaker.

2. een doorbraakbloeding. Ondanks het feit dat je de pil doorslikt kan er toch een doorbraakbloeding ontstaan.

Gewoon even afwachten wat er verder gebeurt. Of de bloeding nog doorzet of dat het stopt. De irritatie van de schaamlippen zou vanzelf ook weer over moeten gaan. Je zou eventueel wat zinkzalf kunnen gebruiken.

Als er een volgende keer meteen na de seks weer een bloeding zou optreden, is het wel raadzaam om even naar je huisarts te gaan. Dan zou het een infectie kunnen zijn die dan wel behandeling behoeft.

Reageren
    Nina

Hallo, ik ben 3 weken geleden ontmaagd. Na dit heb ik nog 4 keer seks gehad (dus intotaal 5). Alle keren kwam er na de seks bloed uit mijn vagina. Ook doet de penetratie elke keer pijn. Ik sinds de laatste keer (4 dagen geleden) ook een droge en licht jeukende vagina. Mijn moeder denkt dat het misschien een schimmeltje is, dus heb ik eem capsule daartegen in gebracht vandaag. Ik slik de pil mijn laatste van de strip heb ik 2 dagen geleden genomen. Ik zou graag advies willen, maar wel anoniem blijven.

Reageren
    Ilse

Hoi Nina

Hoe ziet het er bij jou uit als ik vragen mag?

Reageren
    Nina

Het ziet er bij mij een beetje slijmerig uit en licht rood er komt niet heel veel uit maar ook niet weinig

Reageren
    Veertje

Nina, deze Ilse is een viezerik die foto’s van vagina’s en borsten spaart. Dus stuur geen foto!

Reageren
    Nina

Hallo, bij mij ziet het er vaak eerst wat slijmerig uit, en daarna is het gewoon bloed. Het is niet in grote maten, maar wel altijd wat. Het is ook licht rood dus geen oud bloed of zoiets

Reageren
    Nina

Aha, dankje

Reageren
Reageer op: Beetje bloed na seks maar al ontmaagd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.