Zoeken Vraag het forum

opgezwollen en zeer pijnlijk perineum

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Ik heb sinds een paar dagen last van het plekje tussen anus en vagina. Het is rood, opgezwollen, jeukt en brandt. Hiervoor had ik op diezelfde plek vaak pijn na het vrijen, maar zo erg is nieuw voor me. Daarnaast heb ik sinds een maand hele korrelige afscheiding, een soort schilfers. Ik ben al naar de huisarts geweest, die vertelde me dat ik terug moest komen als het lang aanhield. Omdat het zoveel pijn doet wil ik er graag iets aan doen. Iemand een idee?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou in ieder geval naar de huisarts gaan.   Het kan een steenpuist of een cyste zijn…

Reageren
    Anoniem

Zou je ondertussen al nieuws hebben wat het juist is? Ik heb net dezelfde symptomen. Ben al meermaals naar gynaecoloog geweest. Ik heb al verschillende zalfjes gehad maar ik zie geen verbetering. Het is erg vervelend en begin me serieus zorgen te maken.

Reageren
Reageer op: opgezwollen en zeer pijnlijk perineum
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.