Home / Tandheelkunde / Verstandkies
Beste,
Ik heb twee wijsheidstanden, de ene tand kan perfect groeien en is ook al aan het uitkomen. De andere tand had de tandarts twijfels over en ikzelf ook. Hij zei dat ik het moest afwachten en dat het wel kon goed komen. Ik heb twee ontzenuwde tanden van vroeger en daarrond doe het soms tijd. Die ene tand is gelegen dichtbijt die tweede wisjheidtand. Ik had pijn maar was 99% zeker dat het niet van de wijsheidtand kwam. Ik belde naar de tandarts voor een nieuwe foto maar hij was al 2 weken volzet en stuurde me direct door naar het ziekenhuis om de wijshandtand te laten weg te nemen. Makkelijk gezegd zonder er zelf naar te kijken vind ik.
Ik vraag me nu af, wanneer weet ik dat er geen plaats zal zijn? De ene tand is al aan het uitkomen maar de andere zit nog net onder het tandvlees denk ik. Ik zit er de laatste tijd enorm mee in me hoofd natuurlijk. Indien geen plaats, zou dit dan al me onderste tanden scheef duwen? Of gaat dit proces niet zo rap? Ik voel geen pijn denkik aan die wijsheidstand daarom wou ik ook wachten met direct een afspraak te maken bij het ziekenhuis.
Sorry voor de lange tekst
kan iemand helpen?
Mvg
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!