Zoeken Vraag het forum

Verstandskies

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marieke

Hoi,

Ik heb sinds gisteren linksboven (vanuit mij gezien) erg veel pijn oo de plek waar ik onder mijn tandvlees al heel lang een verstandskies voel zitten. Nou ben ik 16 en was ik heel laat met wisselen en het voelt niet alsof die doorkomt, maar meer als een soort afte maar het probleem is dat ik dat dus bij mezelf niet kan zien. Iemand die ervaring heeft met verstandskiezen en ook twijfelde of die naar de tandarts moest gaan?
    Nu kijk ik het nog even aan denk ik, echt heel veel pijn doet het niet maar het is wel erg vervelend. Aan andere kanten heb ik nergens last van.

Groetjes Marieke

1 reactie
    Reageren
    Diana

Denk toch dat hij doorkomt, als je in je mond voelt, voel je dan een babbeltje? Je kan een gaasje drenken in perio aid bij de apotheek te koop  of even een bezoekje aan de tandarts

Reageren
Reageer op: Verstandskies
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.