Zoeken Vraag het forum

misplaatste tand..

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • luc

Hallo mijn naam is Luc en ik ben 15

ik vind het niet erg fijn om over te praten want het lijkt nogal raar, maar… ik heb een tand die zeg maar niet in de “rij” zit. Hij zit boven de rest van mijn tanden.

In de eerste instanstie vond ik het nie echt erg, omdat het maar heel klein was en het mij niet echt beïnvloedde ofzo.. maar hij is nu zeg maar de normale tandlengte, en best wel irritant..

misschien helpt dit: onder deze tand dus (hij zit rechtsboven) had ik vroeger een andere tand die wat scheef zat omdat hij te weinig ruimte had. toen heeft de tandarts de tand eruit getrokken die die ruimte innam zodat die tand goed kon groeien

maar ik denk dat die tand een melktand was ofzo.. want op de plek van die tand zit nu dus die tand die boven de rest zit.. wat moet ik hiermee doen?

1 reactie
    Reageren
    Emma

Naar de orthodontist en een beugel laten aanmeten. Dan kan die tand langzaam maar zeker netjes tussen de anderen geplaatst worden.

Reageren
Reageer op: misplaatste tand..
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.