- .24 juni 2023 om 16:44
Goedemiddag,
Ik ben een weekje op vakantie en heb besloten niet mijn plastic hoesjes voor snachts mee te nemen omdat ik als de dood ben dat ik ze kwijtraak. Ik heb ook nog spalkjes achter mijn tanden. Nou kom ik er na 5 dagen achter dat het spalkje bij mijn linker voortand los is.
3 jaar geleden is mijn beugel eruit gehaald. Ik heb sindsdien elke nacht keurig mijn hoesjes gedragen.
Probleem is dat ik door voorgaande gezondheidsproblemen tegen mijn tanden aan slik (normaal slikken is erg moeilijk voor me)
Nou ben ik werkelijk als de dood dat mijn tanden weer scheef komen te staan en ik zie dus nu al dat die ene tand naar voren is komen te staan. Nou was die in de eerste instantie al niet zo scheef maar ik ben toch bang. Is er iets wat ik in de tussentijd kan doen om hem zo recht mogelijk te houden of is het gewoon accepteren dat ik nu weer een scheve tand heb? Of zal mijn hoesje nog met een beetje gefriemel nog wel passen over 3 dagen?Groetjes.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 juni 2023 om 16:46Naar een tandarts gaan dus … Ik weet niet of het spalkje gaat verliezen en ook niet of het hoesje nog past
Reageren.24 juni 2023 om 16:50Ik denk dat het spalkje al langere tijd los is en ik het gewoon niet gemerkt heb omdat ik het hoesje zo vaak draag. Voor de rest zit hij nog aan alle tanden vast. Is het een risico voor mijn andere tanden dat 1 schakel ertussen los is of zitten die wel goed vast?
ReagerenJohn (moderator)
24 juni 2023 om 16:52Daar kan ik zo geen antwoord op geven. Daar zal dan toch een tandarts naar moeten kijken
Reageren