Zoeken Vraag het forum

help ik kan niet eten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • david

hallo allemaal, sinds kort heb ik al mijn tanden laten trekken, dit kwam omdat ik een erg slecht gebit had.
    nu heb ik een prothese en moet hier erg aan wennen heeft er iemand tips voor mij, hoe kan ik weer genieten van mijn eten en wanneer gaat de pijn van de prothese in mijn mond over.
    alvast mijn hartelijke dank.

4 reacties
    Reageren
    Lola

Hai, je zou een poos astronautenvoeding kunnen nemen. Of babyprakjes, kant en klaar of zelf pureren.

Succes

Reageren
    Hanna

Hoi David, Ook ik heb al een tijd geleden al m,n tanden en kiezen laten trekken en in het begin best wel wat last gehad.Gelukkig genezen wondjes binnensmonds heel snel en met een paracetamol is het goed te doen.Wat het eten betreft zijn er genoeg mogelijkheden om lekker te eten.Denk b.v. aan lekkere goed gevulde soep,puree,stamppotje,macaroni,spaghetti,eieren,alle soorten pap,geprakte aardappelen met groenten uit een potje en een lekker gehaktballetje.Zo kun je nog we even doorgaan en laat je fantasie hierover gaan.Geloof me,het gaat snel weer beter Ik wens je sterkte en succes met je nieuwe tanden.BIG SMILE !!! Groet

Reageren
    David

beste Hanna, bedankt voor je tips, een BIG SMILE terug

Reageren
    Marit

Hai, babyvoeding, prakjes en vloeibaar. Gebruik de blender.

Succes

Reageren
Reageer op: help ik kan niet eten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.