- Bep3228 september 2022 om 15:48
Hallo
Ik heb veel pijn aan mijn gebit ik ben een tijd terug al bij de kaakchirurg geweest en die wil mij ook niet helpen… ik kan slecht eten heb vaak ontstekingen in mijn mond maar ook andere delen van het lichaam de tandarts en kaakchirurg willen mij niet helpen omdat hun zeggen dat de worstelt goed zijn ik heb onder geen kiezen meer en mis 1 tand boven mis ik 1 kies en is er een hoektand afgebroken… ik wil heel graag mijn gebit er uit laten halen en dan een kunstgebit ook krijg ik lichamelijke klachten ben heel moe en nergens geen zin meer in uit bloed onderzoek kunnen ze niks vinden ik heb een hele vieze smaak en geur uit mijn mond hoe kan ik er voor
Zorgen dat ik mijn gebit wordt getrokken en dat ik me zelf weer kan worden2 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 september 2022 om 17:13Dit zul je dan toch met een tandarts moeten bespreken. Ga dus voor een second opinion naar een andere tandarts
ReagerenSandertje18 maart 2024 om 16:13Ik heb net een gebit en ook een kunstgebit is geen pretje heb nu al bijna 2 weken pijn maar .ze zeggen dat dat weg gaat maar kan ook zeker nog niet hard eten
Reageren