Zoeken Vraag het forum

Malocclusie door een te hoge vulling

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lins

Ik woon in België. Een 7-tal jaren geleden ging ik naar de tandarts om een afgebroken vulling van de kies te vervangen. Dit moest heel snel gebeuren (spoed), omdat de tandarts geen tijd had. Toen de behandeling gedaan was, voelde ik dat de vulling veel te hoog was t.o.v. de andere tanden en de andere kant van mijn gebid. Ik woonde toen in het buitenland en ik was even op vakantie thuis in België bij mijn ouders. Ik kon dus niet direct terug gaan naar die tandarts en zag het kwaad er niet van in. Achteraf heb ik de kies een beetje laten bijslijpen , maar nog steeds heeft de kies niet de vorm die nodig is om mijn gebid goed te laten sluiten. Ik heb al jaren heel veel last van mijn kaak. Mijk gezicht is heel asymmetrisch geworden en ik vind dit verschrikkelijk. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik bij de juiste tandarts terecht kom die begrijpt wat er mis gegaan is , en die de oorspronkelijke vorm van mijn kiezen kan herstellen? Ik wil dat mijn gezicht terug symmetrisch is zoals het vroeger was … alvast bedankt

Reageer op: Malocclusie door een te hoge vulling
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.