Ik heb vorig jaar een kroon gekregen, waarna ik altijd heb geflost. Nu zit ik net mijn tanden te flossen met een tandenstoker waarna ik opeens iets mijn tanden vandaan haal, iets wat tussen een tand en plastic in lijkt te zitten. Het lijkt niet echt ergens op, eerder op een soort deel van een stuk plastic. Nadat ik het een paar keer door m’n vingers liet gaan, bleek het heel makkelijk af te breken en viel het eigenlijk in een paar stukjes uiteen. Ik heb goed in m’n gebit gekeken maar het lijkt niet alsof er iets is afgebroken, zo voelt het ook niet aan. De kroon ziet er ook normaal uit en doet geen pijn.
Ik heb ‘s nachts een bitje in tegen knarsen, waar al flinke beschadigingen in te zien zijn en het valt mij nu op dat er ook een stukje uit is aan de bovenkant van het bitje.
Wat kan dit zijn? Toch een deel van dat gebitje? En kan het dan zo snel uit elkaar valt?
Nu vraag ik mij af ik zsm een afspraak moet in plannen met de tandarts (ik moet volgende week donderdag toevallig naar de tandarts voor een controle) of dat dit kan wachten tot dan. (Nogmaals ik voel niks raars aan de tanden)