Zoeken Vraag het forum

Kunstgebit en zoenen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nick Brugge

Hallo allemaal,

Sinds een tijdje heb ik een bovenprothese, dit omdat mijn gebit erg snel achteruit ging. Sinds die tijd ben ik behoorlijk onzeker, ik vindt het eng om met iemand te zoenen.. Mijn gebit zit goed vast en laat niet zomaar los, maar ben bang dat degene met wie ik zoen direct voelt/merkt dat ik een kunstgebit draagt. Heeft iemand hier ervaring mee?

Bedankt voor de reacties,

Nick

5 reacties
    Reageren
    Maurizio Fabrizio

Dat zou ik ook graag willen weten. Ik maak me hier ook zorgen over.

Reageren
    Alina

Als de persoon verliefd op je is, dan maakt het echt niet uit of je een kunstgebit hebt, geen gebit hebt, zwarte tanden hebt etc.

Dan natuurlijk de angst: Wie wordt in dergelijke gevallen verliefd op je?

Tja, op straat zie ik genoeg koppels en 9 van de 10 keer zijn dat juist geen supermodellen (alhoewel die hebben meestal ook facings, implantaten en wie weet ook wel kunstgebitten)

Met andere woorden: Geen zorgen. Tenzij jullie gewoon vrijblijvend wat willen daten, dat kan wat lastiger zijn. Dat kunstgebit voel je namelijk wel aan de bovenkant lijkt me.

Reageren
    Funnymeami

Zelf was ik 38 bij het verkrijgen van kunstgebit.Ook ik maakte mij zorgen. Volledig ongegrond overigens. Ik heb genoemd zonder te vertellen dat ik ik een prothese had. De persoon in kwestie had er niets van gemerkt 😁

Reageren
    Ijsbeertje

Mijn partner en ik hebben beide een kunstgebit tongzoenen is ff vreemd maar als je je mond verder open houd dan je gewend bent is het goed te doen.

Reageren
    Bertie

Ik heb nu een kunstgebit gekregen en wil graag tongzoenen met mijn jongere vriend kan dat wel of moet ik het vertellen tegen hem schaam me wel

Reageren
Reageer op: Kunstgebit en zoenen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.