Zoeken Vraag het forum

Ontsteking/Bult gaat niet weg

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Johan

Sinds begin dit jaar last gekregen van 1 kies boven. Begon met een vreselijk pijnlijke wang, WKB behandeling kon niet gestart worden dus werd dit eerst bestreden met antibiotica. Na 4 weken was het abcesje er nog steeds, dus kreeg ik weer antibiotica mee. Helaas heeft het geen baat gehad, het abces zit er nog steeds. Nu ben ik vandaag weer bij de tandarts geweest voor weer een WKB, nu deed de verdoving ontzettend veel pijn want hij zette de naald nabij het abcesje (zo voelde het althans) Afijn de tandarts vertelde dat alles weer grondig schoongemaakt was en dat ik af moest wachten. Mocht ik na enkele maanden weer pijn krijgen zal ik naar de kaakchirurg moeten (iets wat veel eerder had moeten gebeuren ?!)

Nu de verdoving is uitgewerkt al enige tijd voelt het boven de ontstoken kies/abcesje weer verdacht aan, het voelt alsof de wang weer begint op te spelen (vooral weer gevoelig tussen kies en kaakbot, zie foto) of zou dit misschien nog komen van de verdoving ? deed namelijk reten pijn die prik.

Bijlagen:
    1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zou een gevolg van de prik kunnen zijn….maar ik vrees dat toch de ontsteking is. Als die klachten aanhouden, vraag dan meteen een verwijzing

Reageren
Reageer op: Ontsteking/Bult gaat niet weg
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.