Zoeken Vraag het forum

Zwaluwstaartjes herstel en sporten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • voetbalmeid

Afgelopen zondag ben ik met het zwemmen hard in aanraking gekomen met de kant. Resultaat 2 sneetjes (waarvan 1 grotere) bovenop mijn knie.
    Ze hadden in het zwembad gelijk goed gereageerd door het te ontsmetten en na douchen er 3 zwaluwstaartjes op te doen.
    Daarna naar huisartsenpost gestuurd. Daar zeiden ze dat de zwaluwstaartjes genoeg zijn, dus geen echte hechtingen.
    Ook hadden ze er drukverband op gedaan wat er nu eindelijk af is.

Nu vroeg ik me af hoe lang het normaal duurt voor het genezen is.
    Komende zondag zal ik niet kunnen gaan zwemmen.
    Maar is het mogelijk om volgende week zaterdag weer te voetballen?
    Ik ben bang dat het binnenin mijn knie nog broos is.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik weet natuurlijk niet hoe diep en hoe groot de wond was. Maar volgende week voetballen zou moeten kunnen, als de wond maar dicht is. In dat geval zou je eventueel zelfs kunnen gaan zwemmen. Ga even naar de huisarts en laat naar de wond kijken. De huisarts kan beoordelen of de wond goed dicht is.

Reageren
    Anoniem

Dankjewel Tendor.

Ben blij te horen dat volgende week voetballen zou moeten kunnen als de wond dicht is.
    Het ziet er al een stuk beter uit. Zal eens een afspraak maken bij de huisarts.

Duim duim dat de wond snel dicht is.

Reageren
Reageer op: Zwaluwstaartjes herstel en sporten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.