Zoeken Vraag het forum

krakende enkel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anne-claire

hallo,

afgelopen dinsdag had ik gym, ik moest een bal halen in de bosjes en renden er gewoon op af. vervolgens voelden het alsof er 2 botten botsten. het deed heel zeer. maar ik wou niet stoppen met gym, dus ben ik doorgegaan.

die avond was hij heel dik maar ik wou heel graag trainen (atletiek), na 6x 300meter deed het zn zeer dat ik naar huis ben gegaan.

de volgende dag was hij heel dik, en als ik hem bewoog voelde ik iets niet helemaal lekker zitten. het kraakt een beetje. die woensdag ging ik toch weer trainen. en die donderdag was het kraken nog erger. ook zag je een beetje blauw. normaal zie je een stukje bot als bobbeltje, dat zie je bij mij niet meer.

gister had ik klassenfeest en was er een trampoline ik heb de hele avond zitten springen. nu kraakt hij heel erg, en doet het verschrikkelijk zeer om hem te bewegen.

hebben jullie tips/ adviezen/ ervaringen?
    bij voorbaat dank.

1 reactie
    Reageren
    Nina

Alleen een (huis)arts kan door middel van lichamelijk onderzoek een diagnose stellen. Advies is dus: afspraak maken met de HA.

Groetjes

Reageren
Reageer op: krakende enkel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.