- Anoniem20 augustus 2016 om 21:00
In de afgelopen week ben ik heel onvoorzichtig geweest. En heb ik 1x een hele flinke schop tegen mn linker been gekregen wat resulteerde in een joekel van een blauwe plek en ook een bult, ik kon wel gewoon lopen. Vervolgens, heb ik ook nog mn rechterbeen tussen de autodeur gekregen wat ook een blauwe plek en een bult veroorzaakte, ik kon nog gewoon lopen. Toen heb ik mn been tegen de hoek van de salontafel gestoten, ook een blauwe plek en kon gewoon lopen. En gisteren heb ik mn been tegen de open deur van de vaatwasser gestoten, ook een blauwe plek. Ik kan nog gewoon lopen en mn tenen bewegen. Alleen ik heb vandaag wel een aantal kilometers gelopen en nu heb ik echt heel veel pijn aan die been en dan specifiek bij die blauwe plekken. Ik heb normaal nooit pijn aan mn been na wat lopen. Weet iemand hoe dit komt,
1 reactieReagerenJohn (moderator)
20 augustus 2016 om 21:16Dat komt omdat je te veel hebt gelopen met al die blauwe plekken. Blauwe plekken zijn bloeduitstortingen. Door te veel te lopen hebben die zich wat verplaats en belemmeren spieren
Reageren