Zoeken Vraag het forum

Blauwe plekken op been

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

In de afgelopen week ben ik heel onvoorzichtig geweest. En heb ik 1x een hele flinke schop tegen mn linker been gekregen wat resulteerde in een joekel van een blauwe plek en ook een bult, ik kon wel gewoon lopen. Vervolgens, heb ik ook nog mn rechterbeen tussen de autodeur gekregen wat ook een blauwe plek en een bult veroorzaakte, ik kon nog gewoon lopen. Toen heb ik mn been tegen de hoek van de salontafel gestoten, ook een blauwe plek en kon gewoon lopen. En gisteren heb ik mn been tegen de open deur van de vaatwasser gestoten, ook een blauwe plek. Ik kan nog gewoon lopen en mn tenen bewegen. Alleen ik heb vandaag wel een aantal kilometers gelopen en nu heb ik echt heel veel pijn aan die been en dan specifiek bij die blauwe plekken. Ik heb normaal nooit pijn aan mn been na wat lopen. Weet iemand hoe dit komt,

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat komt omdat je te veel hebt gelopen met al die blauwe plekken. Blauwe plekken zijn bloeduitstortingen. Door te veel te lopen hebben die zich wat verplaats en belemmeren spieren

Reageren
Reageer op: Blauwe plekken op been
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.