- latte machiatto7 augustus 2016 om 18:07
Hallo,
Ik heb 12 weken geleden een operatie gehad waar het labrum (kraakbeen om schoteltje) van de schouder vast gezet is met 3 ankers.Het losse gedeelte is van 5 voor tot kwart over 11.Een van de anker staat dicht bij de biceps waar je volgens de arts meer pijn van kan hebben. de pijn is naar 12 weken nog steeds zo hevig en wil niet minder worden , deze trekt zelfs door naar de biceps en naar de arm en handen in.De fysio is per direct gestopt qua opbouw van de biceps. De morfine is op dit moment verdubbeld en de pijn is nog steeds niet te verdragen.Wie weet meer raad en is dit normaal dat het herstel zo lang duurt of zouden de ankers toch zijn los gelaten?Wie heeft hier ervaring mee ?2 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 augustus 2016 om 21:09Ik denk dat je er goed aan doet om terug te gaan naar de orthopeed.
ReagerenAnoniem18 augustus 2016 om 12:17Hallo,
Reageren
Ik heb 12 weken geleden een operatie gehad waar het labrum (kraakbeen om schoteltje) van de schouder vast gezet is met 3 ankers.Het losse gedeelte is van 5 voor tot kwart over 11.Een van de anker staat dicht bij de biceps waar je volgens de arts meer pijn van kan hebben. de pijn is naar 12 weken nog steeds zo hevig en wil niet minder worden , deze trekt zelfs door naar de arm en handen in.De fysio is per direct gestopt van de arts qua opbouw. De morfine is op dit moment verdubbeld en de pijn is nog steeds niet te verdragen.Na controle wilde de arts mij een spuit zetten en de morfine verhogen.Hier heb ik een stokje voor gestoken en aan gedrongen op een nieuwe MRI scan.deze is dan ook geweest en werd er geconstateerd dat er een scheur in de suprasinatuspees zit.Dus niet ten onrechte die heftige pijn, wat alleen maar meer word.Ben weer op controle geweest na 15 wk bij een andere arts en kreeg als uitspraak om fysio te doen hiervoor.Is dit de normale gang.Ik weet me geen raad meer en heeft iemand hier meer ervaring mee?
De volgende stap is om een second opinium te doen.Wie weet raad?