- Anoniem23 juni 2016 om 14:44
Hee allemaal,
Ongeveer 6 maanden geleden heb ik na het gebruik van waterpijp en wiet/hasj een soort van paniekaanval gehad, had daarvoor nog nooit iets dergelijks meegemaakt. Last van hartkloppingen, angst, zweten enz.
Sinds dit moment heb ik eigenlijk constant last gehad van problemen in mijn lichaam. Ik kreeg te horen dat het te maken heeft met een angststoornis die zich heeft uigebreid naar een hyperventilatie, maar heb het gevoel dat er iets mis is. Heb last van trillende handen, tintelende spieren,
duizeligheid (vooral na alcohol), vermoeidheid en slecht kunnen concentreren de gehele dag door…Ik loop al een een maand bij de psycholoog en ben in de laatste 6 maanden zo’n 5-6x bij de dokter en fysiotherapeut geweest voor behandeling.
Kan iemand mij verder helpen? Wat is de volgende logische stap?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 juni 2016 om 15:09Geen drugs, geen alcohol!
Aan de slag met ademhalingsoefeningen en spierontspanningsoefeningen. Veel water drinken en dagelijks verse groenten en vers fruit.Lees ook:
http://www.dokter.nl/dossiers/angstenHier kun je ook oefeningen vinden.
ReagerenAnoniem24 juni 2016 om 09:58Thanks Tandor,
Is het normaal om te denken dat ik iets ernstigs onder mijn leden heb?
Reageren
Ben de laatste tijd niet fit, sport weinig, slaap slecht, maar heb daarnaast ook fysieke klachten (tintelende en trillende spieren, wazig zien soms, onwerkelijk gevoel, concentratie problemen, geheugen problemen).
Ben benieuwd.John (moderator)
24 juni 2016 om 13:12Het is niet raar dat je dat denkt. Een vrij normaal verschijnsel bij angstaanvallen en hyperventilatie
Reageren