Zoeken Vraag het forum

spierpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

sinds een paar dagen spierpijn aan beide onderbenen het hefigst aan de achterkant van de knieen ikwrijven met zalf helpt niet.
    had verleden week eerst last van de voet met lopen maar das weggegaan de spierpijn bij knieen blijft en erg pijnlijk.
    heb geen griep gehad ofzo

17 reacties
    Reageren
    Anoniem

nog steeds last wat zou het kunnen zijn?

Reageren
    John (moderator)

Dat is zonder enig onderzoek moeilijk te zeggen. Als de klachten aanhouden, ga dan even naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

ondertussen ook regelmatig spierpijn in bovenarmen erbij ben naar huisarts geweest die was heel snel en makkelijk gaat wel weer over en kreeg paracetamol met codeine mee wat dus echt niet helpt een verwijsbrief geeft die niet en de dokterspost vind de klacht niet ernstig genoeg om me langs te laten komen

Reageren
    John (moderator)

Als de klachten aan houden, toch gewoon terug gaan naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

terug geweest kreeg als aanmerking niets aan de hand miss griepje onder de leden maar vind het raar symetrisch spierpijn in armen en benen en nu zo een kutgevoel bij oksel en regelmatig me nekspierdat kan toch geen griep zijn of wel?

Reageren
    John (moderator)

Als je echt de griep hebt, zou dat best wel een kunnen…

Reageren
    Anoniem

ik voel me niet grieperig geen koorts geen loopneus of keelpijn ofzo en ja als je googled kom je rare dingen tegen zoals Guillain-Barré nou dan ga je echt wel even slikken

Reageren
    Anoniem

zo formuleerde de huisarts het
    Patiënt vertelde dat het twee weken geleden begon met pijn in voet bij lopen daarna kreeg hij last van spierpijn in zijn benen en bovenarmen en sinds een dag of 4 regelmatig last van linker oksel wat doortrekt naar tepel,de patiënt verteld dat sinds 2 dagen soms last van nekspieren heeft en lage rugpijn erbij.
    weet niet wat ik kan doen nog

Reageren
    John (moderator)

Als de klachten aanhouden en er geen koorts of ander griepachtige verschijnselen optreden, gewoon terug gaan naar de huisarts.
    Ik moet er bij vertellen dat de griep die nu heerst wel een vervelende is met een lange aanlooptijd.

Reageren
    Anoniem

dank je wel owh van de griep wist ik niet was wel benauwd door dat gbs wat ik las

Reageren
    Anoniem

Bij de huisarts geweest die zei ja miss wel pnp of gbs dus ik stuiter wel maar had ondertussen wel kontakt gehad met ziekenhuis die zeiden we nemen even bloed af is er miss wat aan te zien hele dag gewacht niets gehoord probeerde me neuroloog te bellen krijg ik maar geen kontakt mee dus heb ik mijn hematologe gebeld die zei de uitslagen van bloed zijn allemaal goed maar geef je wel iets voor de spierpijn dus kreeg pregabaline maar dat stuit me tegen de borst omdat dit alles gebeurd zonder me te zien
    ik weet niet wat jij of anderen ervaren hierin

Reageren
    John (moderator)

Je neuroloog, je hematoloog………ben ik je onder behandeling van die artsen?
    Misschien handig om dan ook er even bij te vertellen waarom…….

Pregabaline voor spierpijn is wel zeer uitzonderlijk

Reageren
    Anoniem

bij hematoloog loop ik voor itp heb te lage bloedplaatjes (18) en doordat ik spierpijn had dacht ze pnp zo kwam ik bij neuroloog heb daar loopttestje en zo een reflextest gehad en zei die alleen dat is het niet en toen mocht ik gaan

Reageren
    John (moderator)

Ik kan de link tussen ITP en PNP niet meteen leggen…….
    Persoonlijk vind ik pregabaline nogal een zwaar middel…..Zeker als het geen polyneuropathy is. Maar je kunt het natuurlijk wel uitproberen…

Reageren
Reageer op: spierpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.