Zoeken Vraag het forum

Stijve spier achterkant bovenbeen net boven knieholte

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Sinds gister heb ik last van den stijve spier aan de achterkant van mijn bovenbeen net boven de knieholte..

Gister wel gesport,maar niet fanatiek mijn benen.
    Ook wanneer ik op d spierdruk, doet het pijn.

Zou het gewoon spierpijn zijn of iets anders aan de hamstring oid?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Misschien een verrekking.. Maar dat is zonder verder onderzoek moeilijk te zeggen. Als de klachten aanhouden, ga dan even naar een fysiotherapeut.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor je antwoord! De pijn is vandaag veel erger geworden. Op advies wat proberen te rekken, maar hier werd het niet beter van.

Ik heb een baan waarbij ik veel moet staan en of zitten waarbij ik mijn knie moet buigen, eind deze week moet ik weer aan het werk.
    Raad je me aan om nog even afwachten dan of nu maar afspraak maken bij fysio om zekerheid?

Reageren
    John (moderator)

Ik in ieder geval even niet rekken….als het een verrekking is kun je het erger maken. Ik zou wel even naar een fysio gaan.

Reageren
Reageer op: Stijve spier achterkant bovenbeen net boven knieholte
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.