Zoeken Vraag het forum

lage rugpijn (heup) niets te zien op ct scan

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,

Ik heb nu al een hele tijd last van pijn in mijn onderrug. Daar heb ik een tijd voor thuis gezeten, was een blokkade in de onderrug volgens mijn dokter. Heb toen ook ontstekingsremmers moeten nemen ( hier werd ik wel duizelig van dus ben toen maar gestopt), en moest naar de kine gaan.

De pijn werd wel iets minder maar zodra ik terug begon te werken ( poetshulp ) kreeg ik terug pijn. Sinds een paar weken voel ik de pijn ook steeds meer in mijn heup. Ik moet wel zeggen dat ik hier vroeger wel vaker last heb gehad, soms zat mijn heup precies vast en kon ik even niet stappen.
    Vorige week ben ik dus maar terug naar de dokter gegaan en ik heb toen een CT-scan laten nemen, daar was niets op te zien…

Wat is er toch aan de hand? De pijn is soms niet uit te houden, zit hier nu ook weer met pijn omdat ik even gedweild heb vanmorgen.
    Mijn dokter heeft me wel voorgesteld om naar een osteopaat te gaan in plaats van kine omdat dat mij misschien beter zou helpen..

1 reactie
    Reageren
    Monique

Is al lang geleden. Maar ik heb nu dezelfde klachten. Zou u kunnen vertellen wat het bij u was?

Reageren
Reageer op: lage rugpijn (heup) niets te zien op ct scan
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.