Zoeken Vraag het forum

Ongediagnosticeerde knieklachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben een 20 jarige student, en anderhalf jaar geleden ging ik op mijn hurken zitten nadat ik uit bed was gekomen en toen knapte er iets in mijn linkerknie. Sindsdien heb een continue irriterend gevoel in de in de voorkant van de laterale zijde van mijn knie, dat met name opspeelt als ik mijn knie stil houd en in een gebogen houding houd. Als ik mijn voet aanspan, knakt mijn knie tijdens het buigen. Mijn knieschijf is in deze knie meer beweeglijk dan in de andere als ik op mijn hurken gaat zitten gaat dat aan de linkerkant minder makkelijk.

Ik ben al bij een huisarts, sportarts, fysiotherapeut en bij een orthopeed geweest, en deze konden geen van allen wat vinden. Op röntgenfoto en MRI was niets te zien. Ook behandeling bij een osteopaat werkte niet.

Heeft iemand een idee waar ik nu het beste naartoe kan gaan?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het is mogelijk dat er een scheurtje is ontstaan in je meniscus. Dat is echter alleen maar goed te herkennen tijdens een kijkoperatie.

Reageren
Reageer op: Ongediagnosticeerde knieklachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.