- Anoniem8 september 2014 om 14:08
Hallo,
Ik heb de afgelopen 3 dagen aardig wat kilometers gelopen (ongeveer 50km). Nu ging ik gisteren even zitten en stond weer op en had een heel raar gevoel in mijn knie. Ik dacht dat gaat morgen wel over maar door de nacht heen ging hij erg veel pijn doen, heb vooral veel pijn met het bewegen van mijn knie.Eens in het half jaar schiet mijn knie ook uit het gewricht, ik denk eigenlijk wel dat het daarmee te maken heeft. Ten opzichte van mijn andere knie staat hij ook iets meer naar buiten.
Ik vraag het liever eerst hier wat het is voordat ik naar een dokter ga omdat ik een half jaar in Amerika zit. Kan iemand mij vertellen wat het is, ofdat ik er nog een beetje op kan lopen of dat ik meteen naar de dokter moet.
Alvast bedankt
2 reactiesReagerenAnoniem8 september 2014 om 14:25Hij is ook relatief dikker dan mijn andere knie
ReagerenJohn (moderator)
8 september 2014 om 14:47Probeer je knie iets te ontzien. Voor het overige kun je koelen. Kijk het nog een paar dagen aan. Als het niet verbeterd is het wel verstandig om even naar een arts te gaan.
Reageren