- Anoniem21 juli 2014 om 23:39
Dag! Ik heb nu al enkele dagen (5) last van mijn linker heup tussen de uitstekende botten in na het lopen, of tijdens, ik vraag mij dus af wat het is, ik ben 17 jaar, normale lengte normaal gewicht dus daar ligt het niet aan, wat een oorzaak zou kunnen zijn geweest is dat ik 6 dagen geleden eerst een klimpark heb bezocht (waar je gezekerd een parcour door moet) waar ik misschien iets raars heb gedaan? En later op die dag ook nog met een vriend heb gestoeid waarbij ik tegen tegen wat aan ben gevallen, dir voel ik ook nogsteeds, nou zit dat weer links onder mijn bilspier, maarja, de heup klachten kwamen pas 24 uur na die dag, nou heb ik het 2 dagen geleden rustig aan gedaan en ging alles prima en had ik nergens last van (zo min mogelijk bewogen met die heup) dus nou ging ik net hardlopen en kwam de pijn weer terug en voel het nu weer de hele tijd, het is geen erge pijn dat ik er niet mee kan lopen maar wel een aanwezige pijn.
kan iemand mij advies geven?
B.V.D.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 juli 2014 om 13:51Heel goed mogelijk dat je in het klimpark een spier hebt geblesseerd.
Reageren
Ga even langs bij je huisarts of bij een fysiotherapeut. Met lichamelijk onderzoek en wat functietesten kan dat worden gecontroleerd.Anoniem22 juli 2014 om 14:51Dat zal ik doen! En die pijn komt dus pas na een a 2 dagen tevoorschijn? En zolang het niks ernstigs is ben ik al gerust!
ReagerenJohn (moderator)
22 juli 2014 om 20:00Het is niet vreemd dat de pijn pas na 1 of 2 dagen komt.
ReagerenAnoniem23 juli 2014 om 00:54Dank u wel meneer Tandor!
Reageren