Zoeken Vraag het forum

pijn zijkant heup

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Dag! Ik heb nu al enkele dagen (5) last van mijn linker heup tussen de uitstekende botten in na het lopen, of tijdens, ik vraag mij dus af wat het is, ik ben 17 jaar, normale lengte normaal gewicht dus daar ligt het niet aan, wat een oorzaak zou kunnen zijn geweest is dat ik 6 dagen geleden eerst een klimpark heb bezocht (waar je gezekerd een parcour door moet) waar ik misschien iets raars heb gedaan? En later op die dag ook nog met een vriend heb gestoeid waarbij ik tegen tegen wat aan ben gevallen, dir voel ik ook nogsteeds, nou zit dat weer links onder mijn bilspier, maarja, de heup klachten kwamen pas 24 uur na die dag, nou heb ik het 2 dagen geleden rustig aan gedaan en ging alles prima en had ik nergens last van (zo min mogelijk bewogen met die heup) dus nou ging ik net hardlopen en kwam de pijn weer terug en voel het nu weer de hele tijd, het is geen erge pijn dat ik er niet mee kan lopen maar wel een aanwezige pijn.

kan iemand mij advies geven?

B.V.D.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heel goed mogelijk dat je in het klimpark een spier hebt geblesseerd.
    Ga even langs bij je huisarts of bij een fysiotherapeut. Met lichamelijk onderzoek en wat functietesten kan dat worden gecontroleerd.

Reageren
    Anoniem

Dat zal ik doen! En die pijn komt dus pas na een a 2 dagen tevoorschijn? En zolang het niks ernstigs is ben ik al gerust!

Reageren
    John (moderator)

Het is niet vreemd dat de pijn pas na 1 of 2 dagen komt.

Reageren
    Anoniem

Dank u wel meneer Tandor!

Reageren
Reageer op: pijn zijkant heup
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.