- Anoniem30 juni 2014 om 06:09
Ik zit met een raar probleem..
Enkele maanden geleden had ik mijn linkse enkel gebarsten en hier heb ik veel last mee gehad , na een cortisonespuit was dit probleem opgelost..
Nu bij het lopen in kreeg ik ineens pijn in men andere enkel , dit heeft 3-4 dagen echt pijn gedaan en nu doet het enkel pijn wanneer ik door mijn enkels zak, bij het afstoten( op tenen staan ) voel ik hier niks van.. Dit probleem is juist hetzelfde als toen bij de gipsing van mijn linkse enkel enkele maanden geleden toen had ik dot ook toen ik uit het gips kwam
Wat zou de oorzaak zijn ?5 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 juni 2014 om 17:58Het kan een vorm van overbelasting zijn. Maar ik zou er toch even door de arts naar laten kijken.
ReagerenAnoniem1 juli 2014 om 09:17Het is nu een paar dagen geleden maar de pijn lijkt enkel in da achillespees te zittzn…
Reageren
Bestaan er zalfjes of pillen hiertegen of kan dit niet bij een peesJohn (moderator)
1 juli 2014 om 20:09Ik zou toch eerst maar eens even naar de huisarts gaan om te laten nakijken wat er dan met de pees aan de hand is.
ReagerenAnoniem1 juli 2014 om 21:37Maar deze zal dan waarschijnlijk weer zeggen naar het ziekenhuis voor fotos
ReagerenJohn (moderator)
1 juli 2014 om 22:05En wat is er op tegen dat hij het goed wil laten onderzoeken?
Reageren