Zoeken Vraag het forum

Lichaam trilt al vanaf geboorte, bij spanning wordt dit erger.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Zoals boven omschreven ben ik al trillerig vanaf geboorte. als ik mijn hand voor mij uitsteek dan trilt deze, meer dan de gemiddelde mens. dit is opzich niet heel erg maar bij inspanning wordt dit veel erger.

Als ik bijvoorbeeld aan het sporten ben gaat het soms van trillen echt naar schudden waardoor dingen een stuk moeilijker worden. Ook bij presentaties en dergelijke moet ik niks met een hand vasthouden want anders is het net alsof de vibratie stand aan staat en kan ik niks op het blad meer lezen. Ben hier al aantal keer voor naar de dokter geweest waarnaar ik de opmerking kreeg : Dat hoort gewoon bij jou…

Nou is dat heel leuk en aardig maar ik zou het toch graag willen verhelpen.

Iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen of wat ik hieraan kan doen?
    Stel gerust vragen als je meer informatie moet hebben.

Bij voorbaat dank,

Lee

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

[i]Dit hoort gewoon bij jou[/i] is wel heel kort door de bocht. Wat de reden of de oorzaak is kan ik zo niet zeggen. Ik ben wel van mening dat er wel eens wat beter naar gekeken mag worden door b.v. een neuroloog.
    Dus ga terug naar je huisarts en vraag om een verwijzing

Reageren
Reageer op: Lichaam trilt al vanaf geboorte, bij spanning wordt dit erger.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.