- Anoniem18 februari 2014 om 17:08
Beste,
Een tijdje geleden (ongeveer toch al een 6 maand geleden) heb ik een spierscheur opgelopen aan de borst. Omdat dit niet over leek te gaan heb ik sinds vorige maand 9 sessies gevolgd bij een kinesist.
Mijn spier voelde voor de massages hard aan, veel harder dan m’n andere borstspier. Maar nu na de massages voelt deze terug soepel aan, net zoals m’n gezonde borstspier aanvoelt.Ik ben sinds vorige week begonnen met de spier terug wat te stimuleren meet zeer lichte gewichten. Als ik m’n spier belast heb ik niet echt een branderig gevoel, het doet ook geen pijn.
Maar een uur of 2, 3 en de dag erna (zoals vandaag), voel ik wel een constant brandend gevoel in mijn borstspier..
Dit heb ik nu ondertussen al een weekje zo, dus ik zou graag eerst even willen weten wat de mogelijke redenen zouden kunnen zijn hiervan..M.v.g. Tom
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 februari 2014 om 18:05Het is heel goed mogelijk dat het litteken reactie geeft op de oefeningen. Ik zou in ieder geval uiterst voorzichtig te werk gaan met de gewichten. Desnoods even terug naar de kine.
ReagerenAnoniem18 februari 2014 om 18:26Is het verstandig om terug even naar de kine te gaan?
Ik heb ook iets gelezen van een mogelijk tekort aan vitamine B12. Zou dit eventueel ook een oorzaak zijn?Mvg Tom
ReagerenJohn (moderator)
18 februari 2014 om 18:44Naar de kine teruggaan is niet verkeerd Tom.
Reageren
Vitamine B12 kan het probleem niet zijn.