- Ilse2 april 2013 om 14:00
Vanmorgen probeerde ik mijn bed uit te stappen maar voelde ik meteen pijnscheuten door heel mijn lichaam gaan. Mijn rug, buik, armen, schouders, benen, enkels, polsen, vingers, ja, zelfs mijn oogleden doen vreselijk zeer. Tevens kan ik moeilijk mijn benen over elkaar heen slaan als ik wil gaan zitten. Ze zijn helemaal verkrampt. Mijn spieren voelen vreselijk verzuurd. Het is niet een klein beetje zo, nee het is echt heel erg. Ik heb verder totaal geen griep symptomen en ik heb ook niet harder gesport dan normaal.
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje griezelig en ik zou graag willen weten wat dit kan betekenen?
8 reactiesReagerenAnoniem2 april 2013 om 15:27Klinkt toch als voorbode van de griep…
ReagerenIlse3 april 2013 om 06:44Nee dat is het absoluut niet, ik ken die voorbode van griep. Maar deze pijn is veel heviger en gaat veel dieper. Ik kan me nauwelijks bewegen en overige symptomen van griep heb ik niet…
ReagerenLola3 april 2013 om 06:54Nou, bel even met de assistente van de huisarts dan!
ReagerenAnoniem26 januari 2016 om 18:59haha! goed antwoord!
ReagerenAnoniem25 mei 2016 om 12:35Ik heb sinds een aantal dagen dezelfde klachten.
Reageren
Hoe is dit bij Ilse afgelopen?Beau11 december 2016 om 19:48Ik heb dit ook sinds vandaag. Het is heel hevig. Gisteren ook pijnlijke armen en ribbenkast schouders en nek. Maar nu zit het tot in mijn onderrug en in mijn bilspieren tot heel de achterkant van mijn benen. Voelt als spierpijn maar heb niets gedaan wat het uit zou kunnen lokken zoals sporten of iets tillen. Wel heb ik vorige week algehele narcose gehad, maar lijkt me niet dat dat er iets mee te maken heeft? Of zouden het de afvalstoffen van de anesthesie kunnen zijn die afgebroken worden? Ik vind het iig heel eng omdat het zo plotseling is gekomen.
ReagerenEd29 december 2016 om 20:42Ik heb sinds een week hetzelfde, vandaag uitslag gehad van mn bloed.. helemaal top.. bij mij zit het vooral in mij armen, verder is mijn buik tot aan mijn borst erg gevoellig wat erg naar is met kleding dragen. Doktor denkt dat het een virus is. hoopelijk gaat het vanzelf over.
ReagerenAnoniem31 december 2016 om 10:11Ben benieuwd hoe het afgelopen is met Ilse en Beau?
Reageren