John (moderator)
22 oktober 2017 om 16:10Dan is het tijd om met de klachten eens naar de huisarts te gaan.
danny16 november 2017 om 01:46ik heb soms pijn onder mijn tepel soms wel soms niet wat zou dat kunnen zijn ik ben vrachtwagenchauffeur
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2017 om 09:35Moeilijk om daar zonder onderzoek iets over te zeggen. Het kan een spierprobleem zijn of een geïrriteerde klier. ga naar de huisarts en laat ernaar kijken.
ReagerenTony-24 maart 2018 om 18:57Ik heb een week of 3 pijn onder mijn rechter borst/ribben.
Als ik hoest lijkt het wel of er een mes in word geprikt.
Wat zou dit kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2018 om 00:04Dat kan een tussenribspiertje zijn. Ga met de klachten toch even naar de huisarts
ReagerenAnoniem21 september 2018 om 06:19ik heb pricies het zelfde ik kreeg het ineens en ik dacht ligt vast aan me houding maar het is een korte tijd erger geworden en ik weet niet wat ik er aan kan doen het is pijnlijk om diep in te halen en ik voel het nu ook in me schouder moet ik me zorgen maken ik ben trouwens 14 jaar en ik durf het niet echt tegen mensen te zegge
x anoniem
ReagerenJohn (moderator)
21 september 2018 om 09:26Ga dan eens met de klachten naar de huisarts
ReagerenHa8 februari 2022 om 21:39Hallo.
Reageren
Ik heb pijn ender rechts mijn borst.Marcella28 oktober 2022 om 18:49Ik heb het ook gehad niet ernstig de spieren aan de ribben zijn overbelast mijn huisarts zei je moet uitkijken met te zwaar tillen niet meer doen was het advies met rust gaat het over.
ReagerenSteffie10 november 2022 om 00:55Inderdaad overbelasting spieren, niet tillen, en met rust gaat het over. Niet te snel pijnstillers en ontstekingsremmers nemen,heel slecht voorlever en maag. Ik dzou een spierontspanner voorstellen voor het slapen gaan gedurende 1 week.
Reageren