Zoeken Vraag het forum

Ernstige lage rugpijn die na 8 weken alleen maar erger wordt

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Stefanie Buis

Hallo, Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen. Ik heb sinds 8 weken ontzettend veel pijn in mijn onderrug. Het is allemaal begonnen de week van 21 maart. Ik heb toen rugklachten gekregen, het is begonnen met een gevoel van ik heb verkeerd geslapen of ik moet een nieuw matras als je begrijpt wat ik bedoel. Zondag 27 maart heb ik gewoon gevoetbald. ik ben toen in een snel sprintduel uiteindelijk gevallen. toen had ik veel pijn en ben eruit gegaan na een tijdje ging het weer en ben ik weer gaan voetballen.

Na die zondag is de pijn erg veranderd. Het werd steeds erger en heftiger. Ik ben na een week naar een fysio gegaan. Het leek wat beter te gaan en ik ben weer gaan trainen. de dag na de training ging het goed tot ’s avonds. ik had zoveel pijn dat ik bijna niet kon en durfde te bewegen. Naar de huisartsenpost geweest, die verdachten een verkrampte rugspier. Ik wist toen al dat het niet in mijn spieren zat. De pijn die ik heb is volgens mij zenuwpijn. de ergste pijn die ik ooit gehad heb.

Na dat voorval ben ik terug gegaan naar mijn fysio en zijn we wat testen gaan doen. Mijn pijn zat niet meer alleen in mijn rug maar ook voornamelijk in mijn rechter bil en been. Soms tot aan de voet. Hij verdacht na die testen een hernia. Heb vorige week een MRI laten maken maar daar was niets op te zien..

Ik zit nu na 8 weken nog steeds met ontzettend veel pijn en alles gaat eronder lijden. Ik kan amper naar school, stage en leuke dingen doen is er al helemaal niet meer bij.. Mijn bil, heup, rug, been alles doet pijn. ik moet ontzettend oppassen met wat ik doe en kan eigenlijk niets meer normaal..

Ik ben nu weer terug bij m’n fysio maar ik denk niet dat hij mij van dit probleem af kan helpen. Ik heb zelf echt het gevoel dat er iets in mijn rug niet goed zit. Nu nog weten wat en hoe ik er vanaf kom.

Heeft iemand weleens zoiets meegemaakt of weet je er iets vanaf alsjeblieft reageer! ik begin ten einde raad te raken.

Groetjes Stefanie Buis

Reageer op: Ernstige lage rugpijn die na 8 weken alleen maar erger wordt
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.