Zoeken Vraag het forum

Word gek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Vorig jaar wegens fasculaties heftig doorgestuurd naar neuroloog door huisarts. Zelf afgezegd want fasculaties verdwenen. Nu weer fasculaties in me arm minder knijpkracht instabiele duimbasis en bicep die 0,5 geslonken is na 6 maanden . Me huisarts zegt alleen maar haal het uit je hoofd . Hoe groot is de kans als op je 34ste een jaar later ??

2 reacties
    Reageren
    Peter (huisarts)

Misschien dat je eerst (onder leiding van een fysiotherapeut?) eens moet gaan trainen om de spierkracht op te bouwen, voordat je door angst minder gaat bewegen en daardoor ook minder spierktracht krijgt! (self fullfilling prophecy..)

Reageren
    Anoniem

Dat is het rare vorig jaar begonnen de fasculaties doorverwijzing gekregen naar de neuroloog maar toen afgezegd omdat me kracht terugkwam. Ik kan nog steeds 40 kilo dumbel press doen maar wel met moeite nu nog en fasculaties weer terug. En minder knijpkracht in een arm en een bicep die aan het slinken is misschien door peesirritatie. Maar ja hoe groot is de kans dat ik nu wel een zenuwaandoening heb na een jaar. . Huisarts stuurt me ook heletijd weg . En fysio weet het niet meer . Kan ook niet meer vaak trainen door de onderarm die heletijd verhard blijft overbelast. En ergens snap ik ook wel als ik een zenuwaandoening zou hebben dan had ik waarschijnlijk die 40 kilo dumbell niet kunnen oppakken . Maar toch de gedachte blijft .

Reageren
Reageer op: Word gek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.