Zoeken Vraag het forum

Linkerkant lichaam, net onder borst, steekt uit

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Oktober

Hey

Ik heb net iets ontdekt dat mij eigenlijk wat verontrust…
    Toen ik me uitrekte op mijn bureaustoel, helemaal achteruit leunde en mij lekker rekte, merkte ik dat het stuk onder mijn linkerborst naar voor staat .. tis precies mijn rib ofzo maar ik “denk” dat ik er nooit eerder last van had ….

Tzit nu wel zo:
    Ik woog enkele maanden terug 59kg, ben 1m69.
    Ik ben begonnen met fitness/powertraining (4x in de week), vrij intensief en een mooi trainings schema.. Ik ben veel beginnen eten, mijn maag is uitgezet (dat weet ik omdat ik veel meer honger heb dan vroeger en ik eet dubbel zoveel) ..
    Ik weeg ondertussen 67kg op 2 maand en half tijd, mijn spieren zijn ook een pak uitgezet…

Ik weet niet of dit er iets toe doet, kwou maar zo gedetailleerd moeglijk zijn..
    I
    k merk als ik mij dus op mn rug leg dat het stuk onder mn linkerborst een klein beetje gezwollen staat. En dan als ik mij begin te rekken (borst/buik naar voor uitstrek) dat het linkerdeel echt wel verder gaat dan mn rechter ..

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of geruststellen !

Alvast bedankt

3 reacties
    Reageren
    Gerard

Ik begrijp niet wat je bedoelt. En is 8 kilo aankomen in twee maanden niet wat erg veel? Sport en eet je wel gezond? Heb je begeleiding bij jouw trainingen?

Reageren
    Oktober

Wat ik bedoel is dat mijn linkerrib precies wat verder naar voor uitsteekt dan mijn rechterrib…
    Ik vermoed toch dat het mijn rib is….

als ik mijn armen boven mijn hoofd strek en mijn ribben wat naar voor komen, dan rijkt mijn linkerrib verder.

Ik eet gezond ja. En nee heb geen persoonlijke begeleider, zou niet weten waar je die voor nodig hebt …

Reageren
    Rubin

Hallo, ik heb heb het zelfde probleem! Ik sport ook voetbal en fitnes ook ik weet niet of het daar mee te maken heeft.. Maar ik ben het ook zat ik weet niet hoe dat is gekomen zucht..

Reageren
Reageer op: Linkerkant lichaam, net onder borst, steekt uit
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.