Zoeken Vraag het forum

Bang ALS

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Spier trilling

Ik heb waar de cirkel omlijnd staat sinds gisteren een spiertrilling. Ik zie de spier steeds trilling onder de huid. Een keer voelde ik het ook in de onderarm. Ik ben 25 jaar en 20 weken zwanger. Verder geen pijn. Ik heb veel stress gehad afgelopen dagen wat gelukkig nu een beetje gaat rusten. Ik heb het opgezocht en ik krijg dan gelijk dat ALS vaak zo in een hand begint. Maak me nu enorm zorgen…

Bijlagen:
    1 reactie
    Reageren
    Suus

Als ik het opzoek, krijg ik hele andere dingen dan ALS te zien.
    Bijvoorbeeld overbelasting door veel telefoongebruik of iets anders, of stress.
    Dus om gelijk aan ALS te denken, is nogal ver gezocht.
    Je kunt er natuurlijk mee naar je huisarts of een fysiotherapeut gaan, als het je bezig blijft houden.

Reageren
Reageer op: Bang ALS
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.