- Angie12 oktober 2022 om 19:56
Ik heb een foto van de rug laten maken en medisch dossier opgevraagd.
Maar snap niets van de medische termen.
Dinsdag wordt dit met arts besproken, maar wil zeker weten waar het over gaat.Bijlagen:
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 oktober 2022 om 19:57Dat kom je dus zeker te weten als je het met de arts bespreekt. Die zal je dat precies uitleggen
ReagerenAngie14 oktober 2022 om 01:28Ja maar dat is het nu juist, ik heb geen vertrouwen in wat er verteld gaat worden
Reageren
Want menzei dat het spiergerelateerd is.
Op aandringen zijn er foto’s gemaakt.
En ik snap niets van die medische termenSA14 oktober 2022 om 09:20De regels zijn nu eenmaal dat uitslagen van onderzoeken alleen door de behandelend arts, of iemand die door hem of haar daarvoor is aangewezen, met een patiënt besproken mogen worden.
Op een foto of scan kan van alles te zien zijn wat is waargenomen,maar geen directe invloed op je klachten heeft. En dat is vooral met rug foto’s zo.
Reageren
Ook kunnen er foto’s gemaakt worden ter vergelijking of om dingen uit te sluiten, als de arts tegen jou heeft gezegd aan spiergerelateerde klachten te denken.
De arts kan je uitleggen wat deze termen betekenen en in jou geval inhouden.John (moderator)
14 oktober 2022 om 17:59Denk je nou dat een arts daar een potje gaat zitten liegen of fantaseren als die je uitleg gaat geven?
Reageren