Zoeken Vraag het forum

Linkerarm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Fleur

Hallo,

Een half jaar geleden werd ik wakker met een linkerarm die ik opeens niet meer kon buigen en extreem veel pijn had. Ik heb toen rontgen foto’s laten maken en een mri scan gehad alleen niemand wist wat het was en hoe dit van de een op de andere dag is gebeurd. Na 2 maanden kon ik mijn arm weer buigen doormiddel van fysiotherapie alleen ik heb altijd een zwaar en pijnlijk gevoel aan mijn linkerarm overgehouden. Dit merk ik bij normale dingen die ik doe in het dagelijks leven. Altijd een zwaar en stekend gevoel. Als ik dan niet rust en doorga dan worden de klachten zo erg dat het ook tot ernstig krachtverlies lijdt.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

Alvast bedankt

Groetjes Fleur

Reageer op: Linkerarm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.