- I7 mei 2020 om 17:46
Hallo! Ik ben vorige week donderdag van een paard gevallen. Behoorlijk hard. Ik ben toen naar de spoed gegaan, die zei dat er niks gebroken was. Uiteindelijk vanwege Corona gister pas een foto gemaakt. Breuk is dus echt uitgesloten. Nu contact gehad (telefonisch) met de fysio, die heeft wat oefeningen gegeven maar echt duidelijkheid over wat het nu is heb ik niet. De pijn is echter intens, ik kan amper lopen en bewegen.
het zit in mijn onderrug aan de linkerkant. Het is een stekende/zeurende pijn die vrijwel continu aanwezig is, maakt niet uit wat ik doe. Lopen, opstaan en traplopen maakt de pijn erger. Er kraakt ook vanalles in mijn rug. De pijn voelt diep, als ik op mijn rug druk kan ik het niet voelen.
herkent iemand deze klachten? Ik ben vooral bang dat ze chronisch zijn. En is het normaal dat ik er na een week nog zo veel last van heb en het zelfs wat erger is geworden?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 mei 2020 om 18:43Je bent een week gekeden gevallen. Dus van chronisch kan geen sprake zijn. Je rug is gekneusd. En dat kan nog wel even gaan duen. Vraag aan je huisars een pijnstiller
ReagerenI8 mei 2020 om 13:49Hoort het kraken bij een kneuzing? Bij bijna iedere beweging voel ik allerlei tikjes/kraakjes op de plek waar het pijn doet.
ReagerenJohn (moderator)
8 mei 2020 om 14:05Dat zou zeker kunnen
Reageren