- Mankepootje2 september 2019 om 17:22
Hallo allemaal,
Het is nu 3 maanden geleden dat ik de laatste traptree vergat en mijn enkel zwaar verstuikte enof verzwikte. In het ziekenhuis bij SEH zijn geen breuken geconstateerd. Eerste week bestond uit drukverband, en daarna kreeg ik een brace om. Het beentje hoogleggen was het advies. Na 6 weken ben ik op controle geweest. Ik kon alleen met een kruk lopen. De voet was dik en mijn tenen raakten de grond niet. Opnieuw werd er een foto gemaakt. Ik kan geen cirkeltjes draaien met de enkel, en de voet afwikkelen doet veel pijn. Ik kreeg het advies om naar de fysio te gaan.                                                                                              Ik heb zelf oefeningen gedaan en na totaal 2 maanden weer voor controle naar het ziekenhuis. Men zag mij nu lopen (dit is niet echt lopen, maar ok) zonder kruk, en zond mij wederom naar de fysio. Daar werd ik getaped. De fysio echter zal me terug sturen naar het ziekenhuis omdat het toch erger is.                                                                                                               Ik kan nu wel terug gaan naar dat ziekenhuis, maar ik heb het vermoeden dat ze het zwaar onderschat hebben.                                                                                                                                      Waar of bij welke instelling kan ik terecht om dit goed na te laten kijken? Ik weet bv dat er een MRI gedaan wordt om te bekijken of er kraakbeen is losgesloten. 3 maanden en nog niet eens de Ikea rond kunnen lopen, valt me erg zwaar.                                                                                           h.gr,
M,P1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 september 2019 om 20:19Vraag een verwijzing voor de orthopeed
Reageren