Zoeken Vraag het forum

Scheurtje in kuit door zweepslag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Laat haar met warm weer eens een isotone sportdrank gebruiken. Ik denk dat er toch iets met mineralen en zouten misgaat tijdens warm weer. Daarnaast calciumrijke voeding gebruiken

Glenn

Goedenavond,

Had u verder nog vragen of tips.

Nu het weer afkoelt buiten, nemen de klachten gelukkig af. Maar zo gauw het nu opwarmt is het weer raak.

Alvast bedankt voor uw moeite!

Reageren
    John (moderator)

Ik heb helaas geen andere tips

Reageren
    Glenn

Weet u ondertussen al meer?

Reageren
    Glenn

Excuus, ik laas uw reactie te laat.

Dat is jammer. Enig idee waar we het nog kunnen proberen?

Reageren
    John (moderator)

Het enige wat ik nog kan bedenken is een second opinion bij een reumatoloog in een academisch ziekenhuis

Reageren
    S

Ik heb het nu weer gekregen en nu is het ook koud weer nu snap ik het al helemaal niet meer hahaha vorige zomer weer naar de huisarts geweest en weer echos laten maken maar weer geen uitslag, ze weten het echt niet bloedwaarden ook goed

Reageren
    John (moderator)

Wat was je aan het doen toen de zweepslag kreeg?

Reageren
    S

Ik was aan het slapen het was sochtends.

Ik heb nu weer last dat het opspeelt. Ik merk dus dat ik in mijn slaap heel erg spierspasmes heb in mijn kuiten en heel erg met mijn kuiten trek. Me kuiten zijn dan ook heel hard en dan krijg ik dus rond 6 / 8 uur sochtends zweepslag

Ik heb nu ook al weer dagen last van dat getrek in mijn slaap en nu wachten op zweepslag eigenlijk …

Reageren
Reageer op: Scheurtje in kuit door zweepslag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.