John (moderator)
29 augustus 2019 om 20:01Laat haar met warm weer eens een isotone sportdrank gebruiken. Ik denk dat er toch iets met mineralen en zouten misgaat tijdens warm weer. Daarnaast calciumrijke voeding gebruiken
Glenn4 september 2019 om 20:52Goedenavond,
Had u verder nog vragen of tips.
Nu het weer afkoelt buiten, nemen de klachten gelukkig af. Maar zo gauw het nu opwarmt is het weer raak.
Alvast bedankt voor uw moeite!
ReagerenJohn (moderator)
4 september 2019 om 21:03Ik heb helaas geen andere tips
ReagerenGlenn8 september 2019 om 12:12Weet u ondertussen al meer?
ReagerenGlenn8 september 2019 om 12:13Excuus, ik laas uw reactie te laat.
Dat is jammer. Enig idee waar we het nog kunnen proberen?
ReagerenJohn (moderator)
8 september 2019 om 19:17Het enige wat ik nog kan bedenken is een second opinion bij een reumatoloog in een academisch ziekenhuis
ReagerenS2 februari 2020 om 19:06Ik heb het nu weer gekregen en nu is het ook koud weer nu snap ik het al helemaal niet meer hahaha vorige zomer weer naar de huisarts geweest en weer echos laten maken maar weer geen uitslag, ze weten het echt niet bloedwaarden ook goed
ReagerenJohn (moderator)
2 februari 2020 om 19:16Wat was je aan het doen toen de zweepslag kreeg?
ReagerenS27 maart 2020 om 14:15Ik was aan het slapen het was sochtends.
Ik heb nu weer last dat het opspeelt. Ik merk dus dat ik in mijn slaap heel erg spierspasmes heb in mijn kuiten en heel erg met mijn kuiten trek. Me kuiten zijn dan ook heel hard en dan krijg ik dus rond 6 / 8 uur sochtends zweepslag
Ik heb nu ook al weer dagen last van dat getrek in mijn slaap en nu wachten op zweepslag eigenlijk …
Reageren