- anoniem12 mei 2018 om 00:19
Hoi,
Ik heb sinds een kleine twee weken af en toe een raar gevoel in mijn heup/bovenste deel van mijn bovenbeen. Het zit aan de buitenkant, zeg maar op de plek waar je bot het meeste uitsteekt. Het doet niet zozeer pijn maar is gevoelig als je er op drukt. Het ontstond dus een kleine twee weken geleden en ging toen na een paar dagen weer over. Nu heb ik er sinds gister weer wat last van.
Het is een beetje vaag maar heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Het lijkt ook wel dat zodra ik sta en ik er op druk het minder gevoelig is dan als ik zit. Verder is er ook niet iets vreemds aan te zien als dikte of roodheid.
Tja misschien ook nuttig om te vermelden dat ik voordat dit begon ik een aantal weken last heb gehad van mijn voet door een ingegroeide nagel en hier soms nogal verkrampt met ditzelfde been heb gelopen. De klachten ontstonden een paar dagen nadat de teen behandeld is.
Ik hoor graag van jullie denken dat het zou kunnen zijn.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 mei 2018 om 07:51Wellicht toch een vorm van overbelasting door verkrampt te lopen. Als de klachten aanhouden, ga dan even naar de huisarts
Reagerenanoniem12 mei 2018 om 15:18Ik las net dat heupproblemen ook veroorzaakt kunnen worden door bottumoren. Misschien toch maar maandag even een afspraak bij de dokter maken? Of zou ik bij een bottumor ook andere klachten moeten hebben?
Reageren