Zoeken Vraag het forum

Wat kan ik doen tegen stijve spieren??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Debbes

Iedere ochtend  wordt ik vroeg (rond half 6) wakker met een hoop pijn. Al mijn spieren zitten dan compleet vast en weet niet zo goed waarom. Heb dit nu al een aantal weken. Begon met lage rugpijn met uitstraling  naar me linker been. Maar henia blijkt het niet te zijn. Fysio weet het ook niet. Het duurt eventjes voordat ik weer een beetje wat kan. De trap af lopen is waardeloos. En de hele dag blijf ik soort van spierpijn houden… alles voelt zwaar aan. Heeft iemand hier dit ook?? Of weet iemand wat ik er tegen kan doen?? Soms lopen e tranen over me wangen van de pijn..

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga naar de huisarts en laat je verwijzen naar een reumatoloog of revalidatie arts

Reageren
    Debbes

Hoi Tandor,

Reumatoloog?? Denk je echt dat het daar mee te maken heeft? Heb me er nooit zo in verdiept… maar kan dit beginselen van reuma zijn dan?

Reageren
    John (moderator)

Een reumatoloog is er niet alleen maar voor reuma maar ook voor andere spierproblemen /aandoeningen

Reageren
Reageer op: Wat kan ik doen tegen stijve spieren??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.