Zoeken Vraag het forum

Pijn knie,heup,rug en nek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Pechvogel

goedemorgen

ik ben 15 jaar en was gister avond gezellig met mn vriendje oo een feestje. Het begon allemaal heel gezellig. Er waren wat drankjes en gwn eten. Maar hoe later op de avond hoe meer drank je in je handen kreeg. Toen moesten we dus toch naar huis. Dat ging niet helemaal zoals gepland. We zaten op de fiets en er zat ineens een hoge stoeprand die we niet zagen. Ik viel van mijn fiets, en kwam toen op mijn nek en rug terecht. Ik heb toen een verkeerde beweging gemaakt met mijn been waarna mijn vriendje daar nog bovenop viel. Hij heeft me geholpen met opstaan, en me daarna lopend naar huis gebracht. Maar nu ik net wakker word heb ik er wel heel veel last van. Ik kan het eigenlijk allemaal niet bewegen door de pijn. Weet iemand misschien wat ik moet doen? We zijn nog steeds met zn 2en bij mij thuis en onze ouders weten nog nergens vanaf.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou er toch maar even met je ouders over praten en naar de dokter gaan.

Reageren
    Pechvogel

heeft u misschien een idee wat het zou kunnen zijn??

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik je zo zonder enig onderzoek helaas ook niets over zeggen.

Reageren
    Pechvogel

bedankt voor u reactie!! We zijn nu bij de huisartsenpost.

Reageren
    Pechvogel

ik heb nog 1 vraagje. Uit de foto’s is gekomen dat mijn knieschijf is gebroken, en daar zal ik morgen aan geopereerd worden. Alleen vraag ik mij af hoe snel het herstel ONGEVEER zal gaan, en of ik ooit weer kan gaan voetballen? Ik voetbal op vrij hoog niveau en mijn hele leven bestaat eigenlijk uit voetbal.

Reageren
    John (moderator)

Dat is een vraag die ik zo helaas niet kan beantwoorden. Dat zul je morgen met de chirurg moeten bespreken

Reageren
Reageer op: Pijn knie,heup,rug en nek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.