- Pechvogel1 april 2018 om 09:27
goedemorgen
ik ben 15 jaar en was gister avond gezellig met mn vriendje oo een feestje. Het begon allemaal heel gezellig. Er waren wat drankjes en gwn eten. Maar hoe later op de avond hoe meer drank je in je handen kreeg. Toen moesten we dus toch naar huis. Dat ging niet helemaal zoals gepland. We zaten op de fiets en er zat ineens een hoge stoeprand die we niet zagen. Ik viel van mijn fiets, en kwam toen op mijn nek en rug terecht. Ik heb toen een verkeerde beweging gemaakt met mijn been waarna mijn vriendje daar nog bovenop viel. Hij heeft me geholpen met opstaan, en me daarna lopend naar huis gebracht. Maar nu ik net wakker word heb ik er wel heel veel last van. Ik kan het eigenlijk allemaal niet bewegen door de pijn. Weet iemand misschien wat ik moet doen? We zijn nog steeds met zn 2en bij mij thuis en onze ouders weten nog nergens vanaf.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 april 2018 om 10:12Ik zou er toch maar even met je ouders over praten en naar de dokter gaan.
ReagerenPechvogel1 april 2018 om 10:14heeft u misschien een idee wat het zou kunnen zijn??
ReagerenJohn (moderator)
1 april 2018 om 10:27Daar kan ik je zo zonder enig onderzoek helaas ook niets over zeggen.
ReagerenPechvogel1 april 2018 om 11:23bedankt voor u reactie!! We zijn nu bij de huisartsenpost.
ReagerenPechvogel1 april 2018 om 20:36ik heb nog 1 vraagje. Uit de foto’s is gekomen dat mijn knieschijf is gebroken, en daar zal ik morgen aan geopereerd worden. Alleen vraag ik mij af hoe snel het herstel ONGEVEER zal gaan, en of ik ooit weer kan gaan voetballen? Ik voetbal op vrij hoog niveau en mijn hele leven bestaat eigenlijk uit voetbal.
ReagerenJohn (moderator)
1 april 2018 om 20:47Dat is een vraag die ik zo helaas niet kan beantwoorden. Dat zul je morgen met de chirurg moeten bespreken
Reageren