Zoeken Vraag het forum

Scheur in meniscus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marja

Beste ,
    Afgelopen weekend ben ik wezen skiën. Ging prima totdat ik uit de bocht vloog en in een net vastraakte. Ik denk dat mijn knie hierbij verdraaid is. Sindsdien wat loopproblemen waarvan het niet kunnen strekken van mijn been de grootste is. Ik ben gisteren naar de huisarts geweest en die zei dat ik op krukken moet lopen en rust moet houden. Maar na het lezen van artikelen op het internet ben ik vrij bang dat het herstel redelijk lang gaat duren en een operatie nodig is. Alhoewel ik er niet super veel pijn aan heb.

Ik ben 17 jaar en hockey veel. Ik kan staan op het been en een beetje lopen maar vooral niet strekken. Alleen pijn als ik op het rechter deel druk of een draai beweging maak.

Moet ik om Een MRI scan vragen of het een erge scheur is of moet ik gewoon afwachten? En zal ik een operatie nodig hebben?

Mvg

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Of er een operatie nodig zou zijn kan niemand zo zeggen. Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de orthopeed of ga naar een fysiotherapeut

Reageren
Reageer op: Scheur in meniscus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.