- Emma7 januari 2018 om 12:25
Hallo,
Ik ben 13 jaar oud en maak je best wel zorgen. De laatste tijd heb ik hoofdpijn. Ik had daarnet toen ik onder de douche stond trillingen in mijn lijf, ik zag het gewoon bewegen. Ik had het al een keer eerder gehad in bed, toen leek het net alsof het bed trilde. Naast vermoeidheid en deze klachten, heb ik geen andere klachten. Iemand enig idee waardoor dit zou komen? Moet ik me zorgen maken? Zou het kunnen duiden op een hersentumor?
Mvg5 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 januari 2018 om 13:00Dat heeft met een hersentumor niks te maken. En al helemaal niet op jouw leeftijd. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenEmma7 januari 2018 om 13:31oke, heel erg bedankt! U heeft me zeker gerustgesteld. Zou het anders te maken hebben met vitamine tekort? En welke dan? Mvg
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2018 om 14:13Vitamine B12 zou dan kunnen. Maar ook stress en spanningen kunnen dit soort klachten veroorzaken
ReagerenEmma7 januari 2018 om 19:49Oké bedankt voor het reageren. Ik zeg wel dat ik geen andere klachten heb, maar dat is niet helemaal waar; ik heb al een tijdje last van tintelende handen (ik denk zelf carpaal tunnel syndroom). En spiertrekkingen/kraampjes in mijn lichaam. Zou dit ergens mee te maken kunnen hebben? Ik ben best wel bang voor een spierziekte of zou het ook met een te trage schildklier te maken kunnen hebben? Mvg
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2018 om 23:16Je zoekt teveel op internet!
Doe eens de test op:
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/
Reageren