Zoeken Vraag het forum

Knie uit kom?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik had vandaag een verkeerde beweging gemaakt met mijn been waardoor opeens ik mijn been niet meer kon strekken of bewegen eerst dacht ik dat dit een kramp was maar het bleef aanhouden als ik deze wou bewegen deed dit enorm veel pijn moest er zelfs van huilen als ik mijn been zelfs 2 cm verplaatste ik kreeg mijn been totaal niet gestrekt want dit deed imens pijn, ik probeerde na 10 minuten in zelfde beenpositie mij gewoon om te draaien met mijn been dus ik draaide me om en ging zijdelings liggen opeens hoorde ik iets verschuiven in mijn knie en de pijn was voorbij en ik kon deze weer strekken alsof die verschuiving alles terug heeft gezet. Maar nu voel ik dat opeens mijn spier onder me knie en been verzwakt zijn en licht gevoel geven kan het zijn dat mijn knie uit de kom was omdat ik die verschuiving voelde en wat moet ik nu doen gewoon rusten of juist bewegen?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

In beweging blijven is goed, op geleide van pijn. Maar ik zou wel even naar de dokter gaan om naar de knie te laten kijken

Reageren
    Anoniem

Dus u denkt dat deze toch even uit de kom was? En bedankt voor het antwoord zal mijn knie laten kijken

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen. Het is mogelijk dat je knieschijf even ontspoord was.

Reageren
Reageer op: Knie uit kom?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.