- Anoniem11 september 2017 om 21:02
Beste
Ik ben vandaag met volle snelheid op mijn knie beland tijdens een pijnlijke val, meteen na het incident werd heel mijn knie blauw maar dat ging snel weg nadat ik er ijs had opgelegd. Sindsdien heb ik een scherpe pijn rond mijn kniegewricht (vooral van onder) als ik mijn knie plooi en lopen voelt ongemakkelijk. Verder is geen teken van opzwelling. Ik ben net in bad geweest en toen ik uit het water kwam begon mijn knie opeens zeer veel pijn te doen. Hem omhoog zetten met een kussentje verlicht/stopt de pijn. Zou ik hiermee naar de dokter moeten gaan of is dit gewoon een kwestie van een blauwe plek op de verkeerde plaats?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 september 2017 om 21:25Ik zou daar wel even mee naar de dokter gaan. Blijf koelen
ReagerenAnne1 december 2017 om 21:55hoi,
ik ben 1,5 week geleden pijnlijk gevallen met de fiets. In eerste instantie had ik nergens last van behalve een beetje valpijn. En heb er die zelfde avond gewoon nog mee gesport en de dagen daarna ook. En dit was te doen tot afgelopen woensdag toen ik bij een afzet ineens vreselijke pijn kreeg in mijn knie. Nou is mijn knie ook wel echt blauw en dik sinds de val en dit wordt alleen maar erger. Alleen de pijn zit niet op een plek waar het blauw is of waar de schaafwond zit. Nou twijfel ik of naar de dokter zou gaan met deze toenemende klachten
Groetjes
ReagerenJohn (moderator)
1 december 2017 om 22:19Ik zou er toch maar eens door de dokter naar laten kijken
Reageren