- Elisabeth19 maart 2017 om 14:05
hallo Wie herkent dit misschien? In 2011 kreeg ik last van liespijn aan linkerkant. Niet constant.. Er zijn foto’s gemaakt, bleek lichte slijtage wat normaal was. Sinds een jaar is de pijn er vaker dan ooit. Pijn in de heupen, beide liezen. Stijfheid, niet slapen kunnen omdat op beide heupen liggen pijn doet. Moeheid, grieperig gevoel in de ledematen. Bloed is getest op reuma, schildklier. Dit was goed. Ben toen naar een fysiotherapeut gestuurd. Dit helpt naar mijn idee ook niet. Wat kan het zijn? Vooral die moeheid en zeurende pijn wat niet echt pijnlijk is maar wel aanwezig vindt ik vreselijk.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 maart 2017 om 15:01Het is moeilijk om daar zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Vraag om een verwijzing voor de orthopeed.
ReagerenKATE+ Zelfde aandoening19 maart 2017 om 16:06ik heb precies hetzelfde, de pijn begon links hoog op het bovenbeen/lies…Sinds augustus 2016, begon het pijn te doen als ik mijn volle gewicht op mijn linkerbeen zette.
Reageren
Pijn in de linker-heup, sinds oktober 2016 kan ik niet meer op de linker-heup slapen.
Vlak na het wakker worden, is het allemaal normaal met bewegen, maar als ik na een half uurtje aan het ontbijt ben, heb ik alweer pijnscheuten als ik van de tafel opsta.EN DAT BLIJFT OOK DE HELE DAG ZO, OPSTAAN IS ERP PIJNLIJK.
OOK heb ik grote moeite met mijn sokkken en schoenen aantrekken, ik kan mijn been niet van de grond tillen.
Ik ben al zéér lang bezig met fysiotherapie, mijn therapeut dacht aan een ingekorte Ilio-psoas, maar na bijna 9 maanden, ga ik naar een neuroloog.
Op mijn ECHO-SCAN VAN DIE LIES WAS GEEN GESCHEURDE SPIER TE ZIEN.
Ik gebruik helaas aardig wat Tramadol, en ik loop nu óók al weer 5 maanden met een wandelstok
Sinds vorig jaar augustus voel ik me 10-15 jaar ouder.. eigenlijk kan ik niets meer, door slaaptekort en de pijn.Elisabeth19 maart 2017 om 19:05Bedankt voor de reacties. De dokter zei dat ik eerst maar naar de fysiotherapeut moest. Deze heeft oefeningen om het op te rekken in de liezen. Maar ik voel me ook “oud”. Na een dag lopen kan ik bijna geen voet meer verzetten en weet niet hoe ik moet zitten. Wat zei de neuroloog Kate?
ReagerenKATE antwoord Elisabeth19 maart 2017 om 21:48Ik heb dat óók, Elisabeth, ik heb een kook-wekker bij me staan, zodat ik elke 10 minuten even door het huis heen loop, en dan heb ik minder pijn.
Gewoon even per Facebook praten, kan? ik durf mij directe E-mail niet op dit forum te plaatsen, vraag aub vriendschap aan met Kate Cahill 399.
Reageren