Zoeken Vraag het forum

Kaak?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Ik ben er laatst dus achtergekomen door een foto dat de ene kaak groter is dan de ander en ook meer uitsteekt. Nu vroeg ik mij af hoe dit komt en of ik er iets aan kan doen. Ik ben 17 jaar en ik voel mij hierdoor dus onzeker door. Wat kan ik hier aan doen!

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden. En wat bedoel je met de ene kaak groter dan de andere?

Reageren
    anoniem

het lijkt gewoon net of die ene kaak meer uitsteekt en gewoon meer ontwikkelt is.

Reageren
    John (moderator)

En welke kaak bedoel je nou?  de onder- of de bovenkaak?

En waar was de foto voor gemaakt?

Reageren
    anoniem

je hebt zegmaar de kaaklijn, en de ene kant is gewoon groter en steekt zegmaar uit.

Reageren
    John (moderator)

Ik weet eerlijk gezegd niet wat je bedoeld. Zie je het ook als je in de spiegel kijkt? Objectief kijken dan wel

Reageren
    Heygirl

ik ben ook 17 jaar en schep me dezelfde probleem ik vermijd altijd fotos en heb totaal zelfvertrouwen pff ik kan naar andere met mooie gezichtsvorm dan voel ik me echt heel slecht..

Reageren
    Heygirl

geen zelfvertrouwen* sorry voor de fout

Reageren
    John (moderator)

Misschien goed om daar dan eens met een psycholoog over te praten

Reageren
Reageer op: Kaak?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.